Przedszkole Publiczne nr 2

ul. Ofiar Katynia 9
49 - 300 Brzeg

tel. 77 404 59 85

Przedszkole Publiczne nr 2 w Brzegu

Język Angielski- Listopad

  1. Toys: a ball, a doll, a game. Is this ball small? Yes, it is (small / big / … ) / No, it isn’t (small / big / … );

Have you got a (big / small / … ) (ball / doll / …)?; Tidy up!

  1. Face: eyes, nose, mouth. Touch your (mouth / nose / … ).
  2. Body parts: head, hand, leg, belly, bottom.
  3. My body: shoulder / shoulders, knee / knees, toe / toes. How many (fingers / toes / … ) are there?;

There is one (finger / toe / … ). / There are (two / three / …five) (fingers / toes / … ).

Umiejętności dziecka:

- śpiewanie wybranych piosenek - "Hello song", "Goodbye song",

-poznanie i nazywanie zabawek, aktywny udział w zabawach touch your nose – zabawa naśladowcza; what’s missing? – zabawa spostrzegawcza; show me Ania’s head – zabawa ze wskazywaniem; move your leg – zabawa ruchowa; utrwalenie konstrukcji: have got,

- umiejętności opisywania przedmiotów, poznanie i utrwalenie nazw części ciała, utrwalenie zwrotów związanych z ruchem,

- rozwijanie umiejętności przeliczania w zakresie 5,

- integracja w grupie,

- powtórzenie wiadomości z całego miesiąca.

LISTOPADOWA TEMATYKA KOMPLEKSOWA

1. Jestem małym patriotą


2. Jak przekazujemy informacje


3. Mój przyjaciel miś


4. Tutaj rosły paprocie

 

Umiejętności dziecka:


-bawi się zgodnie z innymi dziećmi

-naśladuje wybrane dźwięki

-słucha wiersza z uwaga

-poznaje pojęcie „patriota”         

-przyjmuje postawę „baczność”

-oczyszcza obuwie przed wejściem do budynku

-zna kolory flagi polskiej

-reaguje na polecenia słowne

-koloruje obrazek z postacią

-sprząta po skończonej zabawie

-koloruje domki

-układa rytm prostokątów z dwóch kolorach

-nie oddala się od grupy

-przelicza klocki i wrzuca odpowiednią liczbę klocków 

-właściwie korzysta z zabawek

- wykonuje ćwiczenia oddechowe

-odtwarza rytm za pomocą klaskania, tupania

-śpiewa fragmenty lub całość piosenki

-składa z elementów dom

-samodzielnie dokonuje wyboru zabawy

-używa zwrotów grzecznościowych

-wie kto to jest listonosz

-zna swoje imię i nazwisko

-rozpoznaje wizytówkę ze swoim imieniem

-odkłada zabawki na miejsce

-powtarza rymowankę

-zna imiona swoich kolegów i koleżanek

-rysuje samodzielnie rysunkowy list

-prawidłowo posługuje się kredkami

-potrafi się przedstawić

-nie niszczy zabawek

-wdrażanie do porządkowania sali

-rozpoznaje określone dźwięki 

-segreguje koperty na duże i małe

-porównuje liczebność zbiorów

-układa przedmioty od najmniejszej do największej

-prawidłowo wypowiada dźwięki naśladowcze

-wykonuje zadania ruchowe zgodnie z opowieścią

-szybko reaguje na sygnały

-bawi się zgodnie z innymi

-łączy klocki ze sobą tworząc budowle

-porządkuje zabawki

-wie kto to jest przyjaciel

-współdziała w zabawie i pracy

-tańczy z przyjacielem

-przestrzega ustalonych zasad

-przelicza i koloruje właściwa ilość kółek

-posługuje się umiarkowanym głosem

-śpiewa refren piosenki

-tańczy przy muzyce

-przestrzega zasad bezpieczeństwa na placu zabaw

-odnajduje pary

-opowiada o swoim misiu

-wymieni imiona ulubionych misiów

-tańczy przy muzyce

-spontanicznie udziela odpowiedzi

-samodzielnie dokonuje wyboru zabawy

-aktywnie uczestniczy w zabawie ruchowej   

-przelicza liczebnikami głównymi i porządkowymi

-szybko reaguje na sygnały



Copyright Topnet Š 2018. All Rights Reserved.