OGÓLNY ROZKŁAD MATERIAŁU - LUTY -
OGÓLNY ROZKŁAD MATERIAŁU - LUTY - |
1. KIM BĘDĘ
2. POLARNA WYSPA
3. NA WIŚLANYM SZLAKU
4. SZTUKA JEST BLISKO
- doskonalenie umiejętności konstruowania wypowiedzi - poszerzanie znajomości liter: b, n, w - kształtowanie pojęcia iczby zero, - kształtowanie pojęcia długości - poszerzanie wiadomośći o Polsce jej historii - kształtowanie umiejętności czytania prostych wyrazów - doskonalenie orientacji na kartce
Tematyka zajęć JĘZYKA ANGIELSKIEGO w lutym:
* My house and room: konstrukcja there is / are, pomieszczenia w domu (kitchen, bedroom, bathroom, living room). Meble i przedmioty (bed,table, lamp, chair, book). Przyimki miejsca (on, next to, under, behind, in front of).
* I can...: nazwy aktywności fizycznych, konstrukcja I can / I can't (I can/can't dance, play football. / Can you run? Can you jump?)
* Hobbies and interests: poznanie nazw popularnych hobby, konstrukcja I like + czasownik z końcówką -ing (I like singing, I like painting, itp.)
* Daily routine: rozwijanie umiejętności opowiadania o codziennych czynnościach, poznanie i utrwalenie wyrażeń związanych z przebiegiem dnia (wake up, brush teeth, go to sleep, play with friends, take a shower, get dressed, breakfast, dinner, supper).
Umiejętności dziecka:
- śpiewanie wybranych piosenek "Hello song", "Goodbye song", "My room", "Yes, I can".
- poznanie konstrukcji there is / there are, poznanie nazw pomieszczeń w domu oraz mebli i przedmiotów, poznanie przyimków miejsca (on, under, next to, behind, in front of), poznanie nazw aktywności fizycznych, utrwalenie konstrukcji "I can / I can't...", wyrażanie swoich preferencji: I like / don't like singing / painting / dancing... itp., odpowiadanie na pytanie: "What do you do every day?"
- zabawy: go to the bedroom, True or false, Silly instructions, drawing dictation, robots, Chinese whispers, Charades, Do what I say, Challenge, What can you do?, Draw something you can do, Simon says..., I like/don't like..., Race, Spider and flies, catch the ball, daily routine; dialogi, integracja w grupie,- powtórzenie wiadomości z całego miesiąca.
|
DZIEŃ KUBUSIA PUCHATKA
"Kubuś Puchatek to nasz przyjaciel,
gdy widzi miodek to w górę skacze,
Wtedy ma humor,wesołą minkę
i głaszcze swój brzuszek wielki jak piłkę".
W dniu 20 stycznia w naszej grupie obchodziliśmy DZIEŃ KUBUSIA PUCHATKA. Tego niezwykle przyjaznego, ale nieco niezdarnego puchatego misia, kochającego miodek, znają i uwielbiają dzieci na całym świecie. W tym dniu mieliśmy okazję dowiedzieć się jaka była historia powstania książki o przygodach Puchatka. Podczas zabawy ruchowej zamienialiśmy się w postacie ze Stumilowego Lasu. Kubuś w prosty sposób uczy wielu życiowych mądrości oraz pokazuje, że warto cieszyć się z nawet najmniejszych rzeczy. Jest życzliwy dla innych, a przyjaźń i pomaganie są dla niego bardzo ważne. W tym dniu Przedszkolaki rozwiązywały zagadki dotyczące przyjaciół ze Stumilowego Lasu, układały kubusiowe puzzle, a na koniec oglądnęły puchatkową bajkę. To był prawdziwie KUBUSIOWY DZIEŃ !!!